15 października 2014

Ważne! - Pobieranie plików!

   Niektórzy z Was piszą, zarówno w komentarzach jak i w mejlach, że mają problemy z pobieraniem plików z FileFactory jako niezarejestrowani użytkownicy, że pliki ściągają się bardzo wolno itd.
   Najprostszym rozwiązaniem tego problemu może być rejestracja w serwisie filebit.pl, który pozwala na ściąganie plików z różnych serwerów i serwisów z pełną prędkością Waszego łącza. Oczywiście nie ma nic za darmo i za serwis trzeba płacić ale w porównaniu z tym co oferuje opłaty są naprawdę śmieszne, bo już za około 5 złotych możecie ściągnąć wszystkie filmy, które udostępniłem na blogu (w serwisie FileFactory) z pełną prędkością Waszego łącza.
   Jeżeli takie rozwiązanie Was satysfakcjonuje, klikajcie po prostu w ten link: https://filebit.pl i cieszcie się filmami już po kilkunastu/kilkudziesięciu minutach.




8 komentarzy:

  1. A po co za coś płacić, jak równie dobrze możesz napisy wrzucać osobno albo jest dużo innych serwerów, z których można szybko ściągnąć. Np. MEGA, Dropbox itp itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dropbox nie ma darmowego, nielimitowanego miejsca na pliki, za dodatkowe GB trzeba płacić, uważasz, że ja powninem jeszcze dopłacić do tego, żebyś mógł sobie komfortowo ściągać pliki? Mega nie daje dostępu przez ftp, a tym samym nie wznawia przerwanych uploadów - odpada. Z FileFactory korzystam od dawna i daje mi to czego potrzebuję.
      Druga sprawa to na blogu do tej pory udostępniłem około 20 filmów z polskimi napisami lub polskich, co w przypadku skorzystanie z filebit daje jakieś 25 groszy za film. Jeśli nie stać Cię na takie opłaty to wybacz, ale pozostaje Ci tylko TV.

      Usuń
    2. Mi to wisi, znam angielski. Ja bym wrzucał osobno napisy i kłopot z anonimami zniknie ;)

      Usuń
    3. Kłopot z anonimami już zniknął, bo nie można już anonimowo komentować, a jak nie można anonimowo, to pod nazwiskiem, nickiem, już brak jaj anonimowym bohaterom :)

      Usuń
  2. Skoro tłumaczysz i chcesz, żeby ludzie mieli dostęp do tego, to powinieneś im to ułatwić, a nie utrudnić. A wybitnym tłumaczem nie jesteś i napisy nie są perfekcyjne, więc po co takie myki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie... To nie interesuje mnie Twoje zdanie, nie pasują Ci napisy, filmy, serwisy, wypad! Swoje zdanie możesz mieć i zachować je dla siebie, a mnie to możesz pocałować w dupę.
      Mój blog i moje zasady i powtarzam, nie podoba się to nie chcę Cię tu widzieć.

      Usuń
  3. Trochę kultury... Jeśli robisz to dla kogoś to słuchaj głosu i potrzeb ludu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymagasz kultury za to, że wchodzisz na bloga, nie przedstawiasz się, krytykujesz moją pracę, porady i ich całkowicie darmowe udostępnianie? Jeśli nie zrozumiałeś za pierwszym razem, powtórzę, na razie nie wulgarnie - idź sobie stąd.

      Usuń

Powered by Jasper Roberts Consulting - Widget